A Polgármesteri Hivatalban június 15-étől ismét személyesen is intézhetők az ügyek. A hivatal csak azokat az ügyfeleket fogadja, akik előre, telefonon kértek időpontot az ügyintézéshez. Egy ügyintézőnél egyszerre csak egy ügyfél tartózkodhat, az ügyfelek a hivatal előtt, szabad téren várakozhatnak. A Polgármesteri Hivatalban a szájmaszk használata kötelező, mint ahogy a kézfertőtlenítő használata is. Ez utóbbit a hivatal biztosítja ügyfelei részére. Kérjük, amennyiben teheti, továbbra is a telefonos vagy e-mailben történő ügyintézést válassza. A papír alapú dokumentumokat a hivatal bejáratánál elhelyezett ügyfélládába is le lehet adni.
E-mailben vagy telefonon az alábbi elérhetőségeken intézhetik ügyfeleink az ügyeiket:
Műszak: muszak.ov@csomor.hu
Pénzügy: penzugy.ov@csomor.hu
Adó: adooszt@csomor.hu
Igazgatás: igazgatasioszt@csomor.hu
Általános: recepcio@csomor.hu
Telefonos ügyintézés az alábbi időpontokban és elérhetőségeken:
Hétfőn: 8-18 óráig
Szerdán: 8-16 óráig
Pénteken: 8-12 óráig
Műszaki osztály: 06-28-544-030
Pénzügyi osztály: 06-28-544-032
Adó csoport: 06-28-544-027
Igazgatási osztály: 06-28-544-026
Általános bejelentés: 06-28-544-020
A Gödöllői Járási Hivatal ügyintézője minden páratlan héten hétfőnként 15-18 óra között fogadja Csömörön az ügyfeleket. Ehhez előzetes bejelentkezés nem szükséges, az ügyfelek az épület előtt várakozhatnak. Aki ettől eltérő időpontban szeretne ügyet intézni, a gödöllői irodán (Gödöllő, Kotlán Sándor u. 3., telefonszám: 06 28 512 440) teheti meg hétfőn és szerdán 8-16 óra, valamint pénteken 8-12 óra között.